tirsdag 22. november 2011

STEM!

Jaokei... Heihei folkens! Dette er vell egentlig ikke en blogg hvor jeg hadde tenkt å brette ut om hele mitt privatliv og hva jeg gjør om dagene, men det glipper sikkert en gang i blandt! Uansett, tilbake til min kreative tittel. Mitt håndballag kan vinne penger på en konkuranse som Dagbladet har stelt i stand. Om dere gidder, så hadde jeg blitt sjeleglad om derre ville bruke 2 sekunder av deres dyrebare tid på å stemme på ett lag med gullklumper som spillere.
DAGBLADET-konkuranse
Ha en fin dag videre! Jeg skal nå spise min tredje Bigbite for uka. Jeg er sikker på at jeg ruller ut av huset, før jeg får lagt meg i trening.
Jeg slenger med ett vakkert bilde av meg, når jeg først er igang...

1 kommentar:

  1. Jeg liker ideen at du vil skrive mer om mote i denne bloggen enn om privatlivet ditt. Det hva jeg har sett til nå ser/høres interessant ut.

    SvarSlett